Általános Szerződés Feltételek

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Fercom Ingatlanhasznosító Kft. (székhely 1036 Budapest, Lajos utca 78. adószám: 13239213-2-41), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

 

Szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: Fercom Ingatlanhasznosító Kft.

A szolgáltató székhelye: 1036 Budapest, Lajos u. 78.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: [email protected]

Cégjegyzékszáma: 01 09 725232

Adószáma: 13239213-2-41

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság):

Telefonszámai:

A tárhely-szolgáltató adatai: www.tarhely.eu

 

1.    ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK

1.1.   A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2.   A jelen Szabályzat 2021. január 1-től hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

 

1.3.   Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett westage.hu webshop weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a westage.hu webshopnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére.

1.4.   Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

 

2.    MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

2.1.   A megjelenített szolgáltatások kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát.

2.2.    A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a szolgáltatás nevét, leírását, a szolgáltatásról fotót jelenít meg.

2.3.    A Felhasználó által rendelt szolgáltatás eltérhet a webshop-ban feltüntetett képektől, mivel az számos körülménytől függ. A Szolgáltató a Felhasználó által rendelkezésre bocsátott információk alapján (inspirációs képek, alaprajzok, instrukciók küldése) a legjobb tudomása szerint jár el. Amennyibben Felhasználó javítást kér a szolgáltatásra, úgy erre egyszeri lehetősége van.

2.4.    Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

3.    RENDELÉS MENETE

3.1.    Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik, vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

3.2.    Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket a „Kosárba teszem” ikonra kattintva. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „Kosár” hivatkozásra kattintva.

3.3.    Felhasználó megadja a megvásárolni kívánt szolgáltatások paramétereit, feltölti az átalakítandó képeket.

 

 

3.4.    Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, ezt megteheti a „Vásárlás folytatása” hivatkozásra kattintást követően a felugró ablakon. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, a „Kosár tartalma” hivatkozásra kattintva ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Lehetősége van adott cikket törölni kosarából, vagy annak mennyiségét megváltoztatni. Ehhez az új mennyiséget kell hozzá beírni, majd a „Kosár Frissítése” gombra kell kattintani.

3.5.     A vásárlás folytatásához Felhasználó a Pénztár gombra kattint, amely átviszi a fizetési oldalra, ahol Felhasználó megadja személyes adatait, kiválasztja a fizetési módot és megrendeli a szolgáltatást.

3.6.    Jelenleg az oldalon csak Bankkártyás fizetésre vagy Paypal számlával lehet fizetni

3.7.     Bankkártyás fizetés: akkor válassza, ha a rendelés értékét a rendelés leadásakor bankkártyával kívánja kiegyenlíteni. A fizetési mód választásával elfogadja, hogy a Fercom Ingatlanhasznosító Kft. (székhely 1036 Budapest, Lajos utca 78. adószám: 13239213-2-41) által a www.westage.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek a PayPal (Europe) S.à r.l.et Cie, S.C.A. (R.C.S. Luxembourg B 118 349) mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím. Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

3.8.     A „Megrendelés Elküldése” gombra kattintva Felhasználó által megadott bankkártyáról a Paypal fizetési rendszere leveszi a megfelelő összeget. Ezután a Felhasználót átviszi megrendelésének összesítő oldalára, ahol láthatja megrendelésének minden megadott adatát.

 

3.9.     Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

 

3.10.                    Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

3.11.                     Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően automatikus visszaigazolást kap (Kérjük figyelje levélszemét mappáját is!). Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

4.    A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS

4.1.    A megrendelések feldolgozása általában legalább 24 órát vesz igénybe, amely függ a megrendelt szolgáltatás komplexitásától és mennyiségétől.

4.2.    Szolgáltató az általános teljesítési határidőket a termék leírásában feltünteti, melyek a megrendelésnél feltöltött képek a Szolgáltatóhoz való eljuttatásától érvényesek. Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított 21 napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

4.3.    Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges beszállítói vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!

5.    ELÁLLÁS JOGA

5.1.     A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet, az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználót nem illeti meg az elállás joga, mivel Szolgáltató a szolgáltatást Felhasználó egyedi utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítja elő személyre szabottan. Az elküldés esetén amennyiben Felhasználó elégedetlen a kapott digitális szolgáltatással, azt írásban jelezheti azt Szolgáltató felé a [email protected] címen. Szolgáltató köteles megrendelő panaszára egy munkanapon belül érdemben reagálni.

5.2.    Amennyiben Felhasználó elégedetlen a szolgáltatás végeredményével úgy Felhasználót egyzeri javítási lehetőség illeti meg, a Szolgáltató által küldött megrendelt digitális szolgáltatást tartalmazó e-mailre való válaszolással

 

6.    PANASZKEZELÉS RENDJE

6.1.    Vállalkozásunk célje, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a következő elérhetőségeken jelezheti:

E-mailen: [email protected]

Postán: 1036 Budapest , Lajos u. 78.

6.2.     Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Felhasználónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Felhasználónak.

 

6.3.    10.3. Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

6.4.     Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:

 

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.

GPS koordináták: X 19,071     Y 47,496

Központi telefonszám: +36 1 459 4800

Faxszám: +36 1 210 4677

E-mail: [email protected]

 

7.    ADATVÉDELEM

7.1.     A westage.hu nyomdai webáruház használata során a Fercom Ingatlanhasznosító Kft. rendelkezésére bocsátott személyes adatokat a mindenkor hatályos jogszabályoknak megfelelően kezeli, különös tekintettel az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseire. Ez alól kivételt jelentenek az alvállalkozónak szükségesen megadott adatok, melyek nélkül a rendelés teljesítése nem kivitelezhető, például a futárszolgálatnak átadott kiszállításhoz szükséges információk.

 

7.2.     A westage.hu használata során technikai információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó ip címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek.

 

7.3.    A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül.

 

7.4.     Adatainak és felhasználói fiókjának törlését a rendszerből, módosítását bármikor írásban kérheti, de ettől független módon törölheti magát az esetlegesen hírlevélre feliratkozottak listájáról, anélkül hogy regisztrációja törlésre kerülne. A hírlevélről leiratkozni vagy levélben, e-mailben, vagy a hírlevelek alján található „Leiratkozás” link segítségével is megteheti.

 

7.5.     A westage.hu oldalon megrendelt és elkészített digitális szolgáltatásokat marketing célokra (web, közösségi oldalak, hírlevél, egyebek…) felhasználhatjuk, ahhoz a megrendelőtől külön engedélyre nincs szükség.

 

Budapest, 2021. január 1.