Általános Szerződés Feltételek
Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”)
tartalmazzák a Fercom Ingatlanhasznosító Kft. (székhely 1036 Budapest, Lajos
utca 78. adószám: 13239213-2-41), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által
üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési
feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat,
amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára
nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában
kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre
nem utal.
Szolgáltató
adatai
A szolgáltató neve: Fercom Ingatlanhasznosító Kft.
A szolgáltató székhelye: 1036 Budapest, Lajos u. 78.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való
kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe:
[email protected]
Cégjegyzékszáma: 01 09 725232
Adószáma: 13239213-2-41
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság):
Telefonszámai:
A tárhely-szolgáltató adatai: www.tarhely.eu
1.
ALAPVETŐ
RENDELKEZÉSEK
1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen
Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a
Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus
kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő
szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire.
A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül
is irányadók.
1.2. A jelen Szabályzat 2021. január 1-től hatályos és visszavonásig hatályban
marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A
módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a
weboldalakon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják,
hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás
automatikusan érvényes.
1.3. Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett westage.hu
webshop weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha
nem regisztrált felhasználója a westage.hu webshopnak, a Szabályzatban
foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem
fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére.
1.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely
részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének
tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely
részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a
Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
2.
MEGVÁSÁROLHATÓ
TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE
2.1.
A
megjelenített szolgáltatások kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre
vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben
előírt áfát.
2.2.
A
webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a szolgáltatás nevét, leírását, a
szolgáltatásról fotót jelenít meg.
2.3.
A Felhasználó
által rendelt szolgáltatás eltérhet a webshop-ban feltüntetett képektől, mivel
az számos körülménytől függ. A Szolgáltató a Felhasználó által rendelkezésre
bocsátott információk alapján (inspirációs képek, alaprajzok, instrukciók
küldése) a legjobb tudomása szerint jár el. Amennyibben Felhasználó javítást
kér a szolgáltatásra, úgy erre egyszeri lehetősége van.
2.4.
Amennyiben
akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja
Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.
3.
RENDELÉS MENETE
3.1. Felhasználó a regisztrációját
követően bejelentkezik, vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.
3.2.
Felhasználó
kosárba helyezi a kiválasztott termékeket a „Kosárba teszem” ikonra kattintva.
Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „Kosár” hivatkozásra
kattintva.
3.3.
Felhasználó
megadja a megvásárolni kívánt szolgáltatások paramétereit, feltölti az
átalakítandó képeket.
3.4.
Amennyiben
Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, ezt megteheti a
„Vásárlás folytatása” hivatkozásra kattintást követően a felugró ablakon. Ha
nem szeretne további terméket vásárolni, a „Kosár tartalma” hivatkozásra
kattintva ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Lehetősége van
adott cikket törölni kosarából, vagy annak mennyiségét megváltoztatni. Ehhez az
új mennyiséget kell hozzá beírni, majd a „Kosár Frissítése” gombra kell
kattintani.
3.5.
A vásárlás folytatásához Felhasználó a Pénztár
gombra kattint, amely átviszi a fizetési oldalra, ahol Felhasználó megadja
személyes adatait, kiválasztja a fizetési módot és megrendeli a szolgáltatást.
3.6.
Jelenleg
az oldalon csak Bankkártyás fizetésre vagy Paypal számlával lehet fizetni
3.7.
Bankkártyás fizetés: akkor válassza, ha a
rendelés értékét a rendelés leadásakor bankkártyával kívánja kiegyenlíteni. A
fizetési mód választásával elfogadja, hogy a Fercom Ingatlanhasznosító Kft.
(székhely 1036 Budapest, Lajos utca 78. adószám: 13239213-2-41) által a www.westage.hu
felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek
a PayPal (Europe) S.à r.l.et Cie, S.C.A. (R.C.S. Luxembourg B 118 349) mint
adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév,
keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím. Az adattovábbítás célja: a
felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók
visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.
3.8.
A „Megrendelés Elküldése” gombra kattintva Felhasználó
által megadott bankkártyáról a Paypal fizetési rendszere leveszi a megfelelő
összeget. Ezután a Felhasználót átviszi megrendelésének összesítő oldalára,
ahol láthatja megrendelésének minden megadott adatát.
3.9.
Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság
lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen
esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a
vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a
megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a
szerződéstől.
3.10.
Adatbeviteli
hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden
esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt
adatokat.
3.11.
Felhasználó e-mail-ben a megrendelés
elküldését követően automatikus visszaigazolást kap (Kérjük figyelje
levélszemét mappáját is!). Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó
megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő
elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem
érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség
alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a
Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára
hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a
visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail
címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely
telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
4.
A
MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS
4.1.
A
megrendelések feldolgozása általában legalább 24 órát vesz igénybe, amely függ
a megrendelt szolgáltatás komplexitásától és mennyiségétől.
4.2.
Szolgáltató
az általános teljesítési határidőket a termék leírásában feltünteti, melyek a
megrendelésnél feltöltött képek a Szolgáltatóhoz való eljuttatásától
érvényesek. Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak
meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn
belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való
megérkezésétől számított 21 napon belül köteles a szerződés szerinti
teljesítésre.
4.3.
Szolgáltató
nem vállal felelősséget az esetleges beszállítói vagy rajta kívül álló okok
miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató
fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben,
vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő
egyeztetést követően kerülhet sor!
5.
ELÁLLÁS
JOGA
5.1.
A távollevők között kötött szerződésekről
szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet, az Európai Parlament és a Tanács
2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti
szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet
szabályozása értelmében Felhasználót nem illeti meg az elállás joga, mivel
Szolgáltató a szolgáltatást Felhasználó egyedi utasításai alapján vagy
kifejezett kérésére állítja elő személyre szabottan. Az elküldés esetén
amennyiben Felhasználó elégedetlen a kapott digitális szolgáltatással, azt írásban
jelezheti azt Szolgáltató felé a [email protected] címen. Szolgáltató köteles
megrendelő panaszára egy munkanapon belül érdemben reagálni.
5.2.
Amennyiben
Felhasználó elégedetlen a szolgáltatás végeredményével úgy Felhasználót egyzeri
javítási lehetőség illeti meg, a Szolgáltató által küldött megrendelt digitális
szolgáltatást tartalmazó e-mailre való válaszolással
6.
PANASZKEZELÉS
RENDJE
6.1.
Vállalkozásunk
célje, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes
megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis
valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban,
úgy panaszát a következő elérhetőségeken jelezheti:
E-mailen:
[email protected]
Postán:
1036 Budapest , Lajos u. 78.
6.2.
Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal
megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Felhasználó a panasz
kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos
álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati
példányát átadja a Felhasználónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem
lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy
másolati példányát átadja a Felhasználónak.
6.3.
10.3.
Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A
panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig
megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
6.4.
Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi
Hatósághoz is:
Nemzeti
Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088
Budapest, József krt. 6.
Levelezési
cím: 1428 Budapest, PF: 20.
GPS
koordináták: X 19,071 Y 47,496
Központi
telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám:
+36 1 210 4677
E-mail:
[email protected]
7.
ADATVÉDELEM
7.1.
A westage.hu nyomdai webáruház használata
során a Fercom Ingatlanhasznosító Kft. rendelkezésére bocsátott személyes
adatokat a mindenkor hatályos jogszabályoknak megfelelően kezeli, különös
tekintettel az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló
2011. évi CXII. törvény rendelkezéseire. Ez alól kivételt jelentenek az
alvállalkozónak szükségesen megadott adatok, melyek nélkül a rendelés
teljesítése nem kivitelezhető, például a futárszolgálatnak átadott
kiszállításhoz szükséges információk.
7.2.
A westage.hu használata során technikai
információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, melyek
tartalmazzák a felhasználó ip címét, az időpontot, a meglátogatott oldal
URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat
szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett
sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem
alkalmasak, és a munkamenet idején élnek.
7.3.
A
megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban
előírt módon és ideig tárolásra kerül.
7.4.
Adatainak és felhasználói fiókjának törlését a
rendszerből, módosítását bármikor írásban kérheti, de ettől független módon
törölheti magát az esetlegesen hírlevélre feliratkozottak listájáról, anélkül
hogy regisztrációja törlésre kerülne. A hírlevélről leiratkozni vagy levélben,
e-mailben, vagy a hírlevelek alján található „Leiratkozás” link segítségével is
megteheti.
7.5.
A westage.hu oldalon megrendelt és elkészített
digitális szolgáltatásokat marketing célokra (web, közösségi oldalak, hírlevél,
egyebek…) felhasználhatjuk, ahhoz a megrendelőtől külön engedélyre nincs
szükség.
Budapest,
2021. január 1.